domingo, 22 de mayo de 2011

Primera mitja marato de asfalt

Prova superada apesar de la traïció dels abductors. El dia començava be, el lumbago que durant tota la setmana m'ha tingut enfaixat, no en feia mal, desprès de dinar una becadeta d'una hora en la almoadilla calenteta i un pot de Radiosalil, han aconseguit que no es despertara. Ales 4:30 ja estàvem en Almansa arrepleguem el dorsal i la borsa de regals i a concentrar-nos quant he vist les cares del meus veïns me he fet la típica pregunta de " que collons faig jo açi" si estos corren tots la marató, però bé ara ja esta fet, endavant. En la eixida estem com a sardines Desprès de un minut de silenci per les víctimes de Lorca em èxit a les 18:30 ens ha costat 23 segons en passar per la meta, els primers kilòmetres no es pot córrer sense pegar-te o que se te apegue algú. En el kilòmetre 5 el temps es de 26:47 i els abductors que no me enrrecordaba d'ells me envien el primer missatge, però la veritat córrer per asi no es la muntanya la gent esta hasta dalt dels arbres te animem, te aplaudixen, et xillen i el porten en volandes, fa calor i van caiguent els quilometres i les botelles d'aigua 6,7, 8 i ai estan animant-me la meva família, nomes passar este punt comença una pujada que es li se fa llarga als meus abductors, els bomber estan tirant aigua al final de la pujada, desprès una dolça baixada i ademes un poc de terreta per a relaxar de asi al final de la primera volta falta poc en arribar a la meta tot el mon ens aclama hi han centenars de persones xillant, aplaudint que en fa oblidar per un ratet els abductors, passe per meta i tornar a començar, passar kilòmetres, 12, 13, 14, 15, 16, torne a passar per davant dels meus i reviscole un tant, 17,18, que dur se me fa este kilòmetre, esta apunt de entrar-me la rampa, però trac la forca que tots tenim guarda per ocasions i endavant, la meta esta ai el temps es el que tenia previst, 2 hores i mes content que una pasqua i mes casant que una burra, ala dutxa a sopar (i que sopar ademes sense remordiment a les calories) i pa ca casa....

1 comentario: