domingo, 23 de octubre de 2011

Font de Cabres

Avui tocava Espadá (les primeres estribacións) desde Sagunt tots junts em anat fins a Vall D'Uixó allí i encara de nit em començat la caminata, em trobat un tancat amb cavalls ordenats per colors
de allí i sense treva una forta pujada fins a les runes del que alguna vegada fou un castell. Un descens de mes de cent metres ens porta al fons del barranc per a tornar a pujar (típic de Rocacoscola) direcció al pic Font de Cabres ha on es mengem el esperat esmorzar, "reemprendemos la marcha" i el meu genoll que comença a enfadar-se i protestar junt a Manolo i algú mes, ja que el retorno del Jefe a segut en plan sado i no te prou un dur-mos per els cims mes alts si no que a demès mos heu refrega, (aixo no es fa), un fort descens que esta vegada no acaba en fons del barranc, rodegem lo que pareix un circ en mitat trobem un menut arxup, que hi ha una granoteta i una menuda serp que posen un rate't per a les nostres fotos, al final la serp li mossega a Paco ( ja estaras quetet) esperem que no li passe res a la serpeta, el pròxim descans era la font de Nogueret, desprès de veure aigua fresca llegim els lletreros que deien que no es apta (de moment estic be, els gasos també) la ultima pujada fins a les antenes del tercer pic del dia es fa dura per la calor al final la famosa foto de grup desprès de la ultima baixada en la cama arrastres ens porta a Vall d'Uixó

1 comentario: