domingo, 16 de marzo de 2014

Un dia durrrrrr




Un dia DURRRRR. Com ja ens havia avisat Juli, este duatló era molt dur, segons ell on mes ha patit en la seua vida esportista. Pos ja en som dos, mira que anava avisat però ha segut molt dur, en la eixida he intentat no apretar molt en la primera part a peu,




He arribat a la transició mes casat de lo que esperava. En agarrar la bici en costava molt córrer, una volta dalt de la bici m'he recuperat rapit, i a donar pedal port amunt





La pujada es relativament fàcil sense grans rampes però molt llarga i al final ja no queden pinyons que ficar, així i tot he passat prou gent, en la baixada he hagut d'extremar la precaució, ja que els primers ja pujaven la cara que jo baixava. La baixa es fa llarga en arribar a Aielo, ens han donat aigua i gels, un breu descans i altra vegada cap a munt en esta cara ja casi no he passat a ningú. Una vegada culminat el port la baixada es millor que l'altra cara, mes ampla i segura. En arribar a la segon transició se ha començat el calvari, en baixar de la bici me he notat rampa en els isquios per lo que he corregut en molt de cuidao, en eixir al circuit el meus companys Pedro i XimoP donaven la seva primera volta he fet uns metres en ells però el ritme no era per ami. El circuit a a peu que te moltes pujades i baixades se me ha fet llarg molt llarg en la primera pujada he tingut que caminar després a córrer així una volta i un altra, al final els 5K han segut 6.8 segons el meu gps.

Al final tots l'havem acabat, Fran, Joseca, Fito, Pedro, XimoP, Jo i Sardi






trak en bici



No hay comentarios:

Publicar un comentario