domingo, 16 de enero de 2011

El barranc de La Romana

La ruta que descric a continuació es un dels camins llegendaris per als que alguna vegada féiem Bicicleta de Muntanya en esta zona, comence en el Campillo ha-on estan fent una mini-zona recreativa de nova construció (en cara esta posant el cartells), de ahí i com estile últimament, al trotet, Pedro i jo ens em dirigit a la Gitana la zona no es molt bonica fa mots anys que es crema i li costa repoblar-se de arbres, una volta baix de la mítica Gitana ( no te res que vore en lo era abans) , ens em dirigit a les casetes de la Romana, lloc ha-on ocorre-ge el macabre asesinat de les Xiquetes de Alcaser, direcció al barranc i a la troja em trobat el Xarco Negre, des-de asi i pel llit del barranc hem remuntat tot el Barranc de la Romana. Espectacular, impressionant, brutal tot el esforç mereix la pena, es un del barrancs mes bonics de la zona, les vistes i la aventura de ens fan gaudir durant prop de una hora, hi ha alguna zona enfanga i amb molta vegetació que impedeix el abans, però con el busca troba i al final em eixit, desprès naix un camí per la part esquerre que mes avant es cambia de part i al final el trau del barranc que en desdibuixa en tres ramalets, una volta en el camí en pocs minuts trobarem les indicacion per a trobar la sima del Campillo, després de aso desemboca en el camí que porta a Pestecates. De allí al cotxe es cuestio de mitja horeta al trotet.
track en:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1409373

No hay comentarios:

Publicar un comentario