domingo, 10 de abril de 2011

Provà superada

Per fi ha arribat el dia, avui era la meva primera mitja marató de muntanya i la he conclòs, tots mos posem metes en la vida que tractem de complir i cuant heu superes el dones per molt satisfet. A les vuit del matí estàvem en Villanueva de Castellón (segons es TSJ) ens posaven el chip (que professional) i a escalfar i fer estiraments a les vuit i mitja han començat els senderistes i a les nou s'ha tirat el coet de la cursa, el començament ha segut tranquilet i han agut un parell de montoneres per uns passos difícils, les pujades eren molt dures, i tot el mon parava de córrer i caminava (meos mal)despres en les baixades tot el mon a córrer. Els kilòmetres anaven passant en el cinc el primer avituallament, traget d'aigua i a córrer, el meu company Pedro ha tirat en este punt i jo el he deixat anar, la senda en este tram es molt bonica tot una pinada amb molta ombra, he trobar una parella del Marquesat que duien el meu ritme i els he seguit els kilòmetres passen 6,7,8,9,10 en este punt hi havia un nou avituallament, me he menjat dàtils i Isostar,el cos en respon mijor de lo que pensava i no tinc cap molèstia al genolls, les pujades es fan mes dures a cada vegada i em canviat la pinada per camins solejats, ara encarem el castell i diuen que es el final de les grans pujades, el supere sense massa dificultats (al meu ritme), en el kilòmetre 16 hi ha un nou avituallament, i desprès una dona en una manguera ( xe que bo), en arribar al 18 he començat a notar-me els abductors superiors, el 19 i 20 han segut durs però el 21 he estat apunt de agarrar rampa en la cama dreta i he tingut que abandonar al meus companys de cursa, quina llastima, he baixat un poc el ritme, hi he conclos en 2:38' una satisfacció pensaba ferla en 3h. Axi que una vegada mes ¡Provà superada¡.

Un 11 per a la organització, perfectes en el encreuaments, perfecte en els avituallaments i brutal en la arribada, entrepà de llonganissa i botifarra regat en cervesa ¡¡ viva la dieta mediterrània ¡¡


track en ;


http://es.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=1602672

No hay comentarios:

Publicar un comentario