domingo, 21 de julio de 2013

Dels Pirineus a Antella....

A estes hores deuria d'estar als Pirineus amb el meus companys de Rocacoscolla però motius professionals meu han impedit així que cuant la meva companya Teto em va dir si volia la seua inscripció se'm va obrir el cel. A falta de Pirineus bo es un triatló ( i ames ames un tan mític con el d'Antella).
El triatló d'Antella esta entre un sprint i un olímpic però tots els que l'han fet diuen que es mes dur que el olímpic.



El triatló comença con de costum en la Plaça del Triatló (Ravalet per als demés). A les cuatre moguérem direcció a Antella, aparcarem en la entrada del poble (debades per als tris, afortunadament) i passejant a l'assut on esta l'eixida i el boxes. 







Ens diuen que no hi ha neopré i me toca la moral jo soc un mal nadador i el neopré sempre m'ajuda. La puntualitat per part dels jutges es nula i cuant deurien d'haver obert a les 16:30 obrin a les 17:10 i clar ja van les preses. muntem cadascú la seua paradeta i deixem les motxilles en consigna i ala descalçats fins al embarcadero d'on eixirem, calentem un poquet i mons fan pujar a la carretera per a separar les eixides (no seria mes fàcil barrets de diferents colors per a cada eixida?).




El la primera eixida (que seran mes de 300) aniran Fran, Juli, ,Salva, Pedro, Dani i Vicent i en la segona (serem uns 100) Víctor i Jo. Donen l'eixida al primer grup i desde dalt només vegem braços, peus, cames i barrets grocs es caòtic. Ens toca entrar al aigua com sempre en quede al final per eixir tranquil Víctor esta en primera línia. Donen la eixida tracte de relaxarme però es impossible en costa respirar i agafar el ritme, poc a poc el agafe i vaig nadant cada volta millor en arribar a les boies en relaxe per complet ( ja he fet la mitat) la tornada es mes llaujera es a favor de la corrent, arribe a la eixida i em trobe les cames molt carregades, eixim, la trancisió es molt llarga però en trobe a tots el meus que no paren de animar, arribe a a la bici i en camvie i a córrer puje a la bici i a pedalejar, uns carrers i ja estem en la carretera, tornem a passar per la assud i estan tots els del club i mes gent del poble ( com te dona forces els animis). En el tramo de la bici tinc moltes esperances en els últims entrenaments me ha eixit molt be, arribem a Sumacàrcer uns carrer i a la el port com tenia pensat passe a molt gent també men passen uns poquets, se me fa curt quant en done conte ja estic dalt, fa calor però vaig agust el tram fins a Navarrés es comodo, ens desviem a direcció a Escalona, en la rotonda direcció a la pressa de Tous i la rampa de quasi 2 K, fa un molt de mal,torne a passar prou gent, en arribar al cim, un gel i a pedalejar que es avallllllllll...... Creuem per damunt de la pressa de Tous i no en dona temps ni a mirar, pedaleje i pedaleje, comença el tram del costat del riu que son tobogans, gaste molt ell cambit perquè tinc les cames molt carregades i falta encara molt. En trobe al meu company Vicent, però no pot seguir el meu ritme, se aproxima la transició, baixe de la bici i córrer cara vall en la bici del morro no es fàcil, tire a penjar la bici i me ha fotut el joc, liu dic al jutge diu que no passa res que la deixe en l'altre joc.
Comence a córrer uaaa que llarg que se va a fer...
El córrer per camins d'horta es pitjor que pel poble la gent i els anins et fan oblidar moltes voltes el cansament, Hi a que fer un reconiximent a la organització per la quantitat d'avituallaments d'aigua i el detall de les esponges amb aigua.
En el Km. 2 veig a Dani Gomis lo que en fa pensar en lo be que he fet el tram de bici, també se que farà millor que Jo la carrera a peu. En arribar al K4 passem per meta i que xulo; Mario i Dani en la campana, Cani deixa sort al del costat en un crit, el meu fill "vinga pare" Amparo i la família de Pedro com me animem i totes les parelles dels meus companys....



Tornem a l'horta k5, les esponges humides com refresquen, k6, k7 i k8 es veu la meta el cansament es fa un somriure al vore a tots els que te animem, enfile els últims metres, ai esta el arc de META  i una volta mes PROVA SUPERA.












Les nostres incondicionals animandores.....


No hay comentarios:

Publicar un comentario