domingo, 10 de noviembre de 2013

L'hora de la veritat........

Arribat l'hora de la veritat, després de un any en el que no he permtit que els anys en lleven les forces, per a mi arribat l'hora de la veritat, la culminació d'un any de superació. El ultim rete del any es la MARATÓ.
L'any ha segut molt bo vaig començar en gener amb el Trail de Barxeta una prova de 20km.  Al mes de Febrer la Marató del Espadán que vaig acabar en 06:40


 Al mes de Abril en Gandía el primer Triatló en el mes de Juny el Triatló de Cullera,







en Juliol la carrera del poble que la vaig fer per baix de 5 (tot un exit per a mi) al final de  este mes i mentres debia de haber estat als Pirineus fen el HRP, al que no vaig poder acudir, se me presenta la oportunitat (gracies Teto) de fer el Triatlo de Antella (tot un mitic al club) apesar de no haberlo preparat especialment, habia acompanyat al meu  inseparable company de fatigues Pedro en tota la seua preparacio amb lo que apuntarme en la ultima setmana no me suposa ningun problema. Al final el objetiu cumplit i en nota (cadau te el seu nivell).



En el mes d'agost toca descasar pero no esportivament es el moment de començar la preparació de la marató i aixi heu vaig fer. En setembre una menuda aventura per els Pirineus pero l'objectiu era el primer triatló distancia olímpica en Gavàm allà sen anàrem Pedro, j o i les dones a la ventura d'un olímpic, que passarem en molt bona nota allí queden els mes de 37 km de mitja en la bici, Octubre soles entrenaments de triatló que sumats als de la marató no me han deixat molt de temps.





I el proper Diumenge es l'hora de la veritat i de culminar una temporada que per a mi a segut fantàstica, de tots els meus companys del Triatló seré el únic en la marató espere no defraudar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario